سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حسد چون کم بود ، تن درست و بى غم بود . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :0
بازدید دیروز :6
کل بازدید :34669
تعداد کل یاداشته ها : 20
103/1/10
3:24 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
رزاقی[330]
حسابداری خوندم

خبر مایه
پیوند دوستان
 
مهربانترین در انتظار آفتاب دلنوشته های قاصدک **دختر بهار** قاصدک بی نشانه alone upturn یعنی تغییر مطلوب پارمیدای عاشق دلبری افســـــــــــونگــــر غفلت سپیده خانم *تنهایی من* آسمون آبی چهاربرج عاشقانه ای برای عشقــــــــــم پرپر تسبــیــ ـ ـ ـح واژه ها عاشقانه بــــــــــــــهــــــــــــار ..:.:.سانازیا..:.:. شیرمرغ تا جوراب دایناسور اینجاست یــــــــــــــــاســــــــــــــــــــمـــــــنــــ دلدارا پناه خیال جوک بی ادبی عاطفانه احساس نازک تر از برگ گل ... گوهر کمال تنهایی......!!!!!! شادیهای کوچک یک خانم خانه دار هستی تنهاااااا..... دیوانه پوست مو زیبایی zibaroo زیبارویان پارسی دلـتنگــ همیـشـگـــــــــی کارشناس مدیریت دولتی همسردوم رها فــشــفــشــه دریای آبی زبان انگلیسی جوجولی به یاد او دلم تا لب پره حرفه...برای در واسه دیوار.....هوای تازه تر میخواد به‌دونه har an che az del barayad کلبه تنهایی یادداشت های رهــا زندگی شیرین آسمان را دریاب عمومی جزتو دریایی از غم ●◌♥DELTANGI♥◌● زیبا ترین وبلاگ سال خون کویر، نگین اصفهان ...برای خـودت زندگی کن برای دیگری زندگی باش ساحل عشق دریچه.... اســــرارِ وجـــود I AM NOT ALONE LONELINESS IS ALWAYS WITH ME زنگ عربی یهـ ـ دنیــ ــ ـــا دلمـــ ـ ــــ گرفتهــ ــ ـــ✘ و....الهــــــه رویای بارانی جیغ بنفش در ساعت 25 شورای دانش آموزی شهرستان جوان امروزی اشعار ✗☂❥ک ـآفـ ـه حــجآبـ ـ❥☂✗ من و تو ماه مجموعه اشعار الیکا یحیایی عشق دروغین باور من...!!! Tarranome Ziba ✖√ناگفته های دختر تـ❤ـنها √✖ متین آن سوی خیال آسمان همیشه ابری نیست آن چه از زندگی فهمیدم جبهه وولایت امید...زندگیـ...منـ عاشق رها نوشته های یک دختر تنها و ساده و عاشق ابریشمین ناگفته ها کشکول طوبای محبت رز ســــرخ√ عشق پاک دل نوشته های مائده just for you عاشقانه انتظار امدنش را بکش!!!!!!! به دادم برس برو بچ ادبی ٠•●نا کجـا آبــــاد دل مــن●•٠ مهربونی مشاوره وروان شناسی خط خطی های یک دخترروانی... عشق و تنهایی یاس سفید عرفان وادب یه دخترشاد دل نوشته yas ✘اینجا همه چی در همه✘ مشق عشق ناز باشگاه پرواز عشقی بسان یک رویا آشنایی •*•.¸¸.•*ღ ســــرزمـــیـن رویـــــایــــی ღ*•.¸¸.•*• زیست شناسی و پزشکی y divouneh تشنه دیدار جوک ، اس ام اس ، عکس باحال عاشقانه ها من بدون تو.......................!!!!!!!! دانلد اهنگ های جدید ღای دریغاღ آموزش گام به گام هنر جدید ربان دوزی زندگی شیدایی دنیای عشاق باران دوعاشق رویای آشنا ღღشاید حال دلم خوب شودღღ دلنوشته ghamzade نفس نفس تا عشق به همه چیز مثبت نگاه کن... Hidden girl دانشجوی پارسی لبخند خدا مطالب عاشقانه حرفای دل ستاره نشانی سکوت باران دختران حوا ♥ღردپای عشق♥ღ جوجو فترس ***باده عشق*** سکانس آخر،نوک برج RANGARANG هر چی بخوای من و تنهایی ❤خاکســـــــتر عشـــق❤ شب عشق Cyberom UTM عزیز دل نفس شقایق ها Taravoshate zehn روشن تر از خاموشی عاشق باش و کوچک چون عشق میداند ایین بزرگ کردنت را اشـــــــک بهاره تنها دانشجویی حس خوب زندگی به نام خالق عشق آموزش تست زدن کنکور هوای باران دلنوشته دختر یخی I love you *...بانو...* fall in love فقط ما گمنامم ولی عاشق *خودمونی* رز صورتی طراح لباس نداخشمله Nice Girl اینجـــــا هــــمه چــــی درهـــــمه Life Is Now poshte sahne *دخترصورتی* loveme... lousy جوجو ایشلیبدیش فیلسوف صدای خاطره ها red roz یکی یه دونه ی باباش mohem خونه باغ اینجا همه چی درهمه متن ترانه ماندگارترین آهنگ های ایرانی آینه های حقیقت ܓܨ☆ سکــــــوت بــــاران ܓܨ☆ ღღღ معرکه همون قلقلک ღღღ صورتی بگذار ابر سرنوشت هر چه می خواهد ببارد ما چترمان خداست... خلــــوتــــــ مــــن از دل برود هر انکه . . . . Extraordinary Girl هستی خااااااااانم بیشتر بدانیم دوست پاییزان . 8 . حرمت عشق sms های جدید دیوانگی های مداوم ازما بهترون Love ..::.. رنــــگــیـــن کــــــمــــان ..::.. ☻☺♫ روشنک خانم ☻☺♫ مثل ساحل آرام باش ، تا مثل دریا بی قرارت باشند . . . قلب صورتی H@D!S مریم دانایی BE MINE orso بدو بیا !!!! sadaf*love*live کلبه ساکت خیال lover ***عــــــــــــلا‍قــــــــــــــــه*** @sara@ روزای زندگی من... کوچه های بنی هاشم هدیه با شکوه خدا... چند لحظه زندگی ــــــ Pink girl بے اعصـاب نوشتـﮧ هـاے یڪ رواטּـی دوستی با من باش روزهای شیرین تنهایی من پایان من غریبه آشنا تک صلیب عشق وبلاگ عاشقانه ها|دوست دارم *شعر درباره ی خدا* متفاوت ****آخر راه*** قاطی پاطی ها بیزارم ازت... * سکــــــوت بــــاران * نیلوفرانه گریه های شبانه داستان کوتاه و شعر فعلا هیچی ღ جـــــــــاده ی عـــــــــشـــــــــــقღ دخترآن آفتاب بهارانه رنگارنگ دلتنگی تا بهشت راهی نیست 2 ...DaYs Without You هدیه ی خدا زیباکده صدف ترنم سکوت من وبلاگتو میخوام... boloureahsas hediyevahidian هستی1418 فانوس علوم اقتصاد نظری زنـــــدگــــــی روز مـــــره نرگس موسوی شهید نوشته های دلم وبلاگ عاشقانه ها|دوست دارم آزادی دل عشق کور KISS جوجو *عشق××* ترانه آرنیکان تنهـــــایــــے قلب شکسته این جا همه چی درهمه dokhtarebahari ____نازیانه_____ نم نم باران یک جرعه زندگی دیتا 30 T *دختر احساس فرانک* جوکستان دوستی خانم دکتر !!! بـــــــــــــــــهــــــــنـــــــــــــوش tarannome del مروارید در صدف دختر بهار bivafa بچه مدرسه ای ماه عسل عشق1 هرچی دلم دلش بخواد ✘ پرכּسسی در جدال با زכּدگی  تینا ܓ✿ خیلی دخترونه

خداوندا،


به من بیاموز


قبل از آنکه درباره راه رفتن کسی قضاوت کنم،


کمی با کفش های او راه بروم. 


92/5/29::: 2:50 ع
نظر()
غصه       آرامش
  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ بیا به من سر بزن همین الان
+ به من سر نمیزنی؟ عزیز